Tickets

Free Festival 2018

Free Festival 2018
Free Festival 2018
Go to ticketshop

Hoe kan ik mijn tickets personaliseren en is dit verplicht?

Het is verplicht om je tickets te personaliseren. Dit betekent dat op ieder ticket dat je koopt de naam moet staan van de persoon die hem gebruikt om het evenement te betreden. Hier kan op gecontroleerd worden bij de ingang. Vul dus niet op alle tickets je eigen naam in.

Gebruik de  ticket transfer tool van Paylogic om de naam op je ticket te veranderen. De ticket transfer tool sluit op 7  juli om 11:00PM CEST.

De naam op het ticket kan alleen worden aangepast door de originele koper van het ticket. Heb je je ticket gekocht op een ticket marktplaats (tweedehands), wat betekent dat je niet weet wie de originele koper is en/of je bent niet in staat om contact met hem/haar op te nemen? We raden je dan aan om contact op te nemen met de ticket marktplaats. Helaas kunnen we geen service verlenen voor tickets die niet op de officiële kanalen zijn gekocht.

Na het afronden van je bestelling ontvang je van ons een link om je tickets te personaliseren. Volg de stappen en vul de gegevens in. Na het afronden van de personalisatie ontvang je direct je tickets. Weet je nog niet zeker met wie je naar het feest gaat? Je kunt je tickets personaliseren tot de dag voor het evenement. We raden aan om te wachten met personaliseren tot je zeker bent welke vrienden mee gaan, zodat je direct de goede namen op de tickets kunt zetten. Voor het achteraf wijzigen van namen wordt helaas een servicefee gerekend.

Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen of ben ze kwijt, wat nu?

Tickets worden altijd direct verstuurd nadat je ze gepersonaliseerd hebt. Als je je tickets nog niet gepersonaliseerd hebt, kan het dus daaraan liggen dat je ze nog niet ontvangen hebt. Heb je je tickets wel gepersonaliseerd, maar nog niet ontvangen of ben je ze kwijt? Je tickets zijn altijd te downloaden in je Paylogic profiel. Inloggen doe je hier. Zijn je tickets ook niet in je Paylogic account terug te vinden? Mogelijk heb je een ander e-mailadres gebruikt of een typfout gemaakt. Neem contact op met de klantenservice van Paylogic zodat ze dit voor je kunnen herstellen.

Ik heb een verkeerd e-mailadres gebruikt, kan dit gewijzigd worden?

Geen probleem. Neem contact op met de klantenservice van Paylogic zodat ze dit voor je kunnen herstellen.