Alle beschikbare

Tickets

Tickets

Vragen over je ticket?

Twijfel niet om contact met ons op te nemen via info@artofdance.nl of +31682590703 (alleen Whatsapp).

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn tickets personaliseren en is dit verplicht?

Het is verplicht om je tickets te personaliseren. Dit betekent dat op ieder ticket dat je koopt de naam moet staan van de persoon die hem gebruikt om het evenement te betreden. Hier kan op gecontroleerd worden bij de ingang. Vul dus niet op alle tickets je eigen naam in.

Na het afronden van je bestelling ontvang je van ons een link om je tickets te personaliseren. Volg de stappen en vul de gegevens in. Na het afronden van de personalisatie ontvang je direct je tickets. Weet je nog niet zeker met wie je naar het feest gaat? Je kunt je tickets personaliseren tot de dag voor het evenement. We raden aan om te wachten met personaliseren tot je zeker bent welke vrienden mee gaan, zodat je direct de goede namen op de tickets kunt zetten. Voor het achteraf wijzigen van namen wordt helaas een servicefee gerekend.

Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen of ben ze kwijt, wat nu?

Tickets worden altijd direct verstuurd nadat je ze gepersonaliseerd hebt. Als je je tickets nog niet gepersonaliseerd hebt, kan het dus daaraan liggen dat je ze nog niet ontvangen hebt. Heb je je tickets wel gepersonaliseerd, maar nog niet ontvangen of ben je ze kwijt? Je tickets zijn altijd te downloaden in je Paylogic profiel. Inloggen doe je hier. Zijn je tickets ook niet in je Paylogic account terug te vinden? Mogelijk heb je een ander e-mailadres gebruikt of een typfout gemaakt. Neem contact op met de klantenservice van Paylogic zodat ze dit voor je kunnen herstellen.

Ik heb een verkeerd e-mailadres gebruikt, kan dit gewijzigd worden?

Geen probleem. Neem contact op met de klantenservice van Paylogic zodat ze dit voor je kunnen herstellen.